2015年9月8日 星期二

花生粉葛炆腩肉




經常性叫自己唔好再食咁多肥嘟嘟的腩肉

但又忍唔到口 , 每次見到靚靚的半肥瘦腩肉

必好快手地買兩條回家 ......


  
起初簡單地選擇用梅菜花生炆

不過在街市內聽見有太太們講起用粉葛炆餸好好味

粉葛 ???

粉葛對我來說只用作煲湯或煲水

用來炆 ??? 真係聽都未聽過 , 當然食都未食過

不過又好似曾經係電視見過



袁太的性格 , 出外食飯永遠都係個兩三間

從不喜愛試新食物

但自己入廚就喜愛發揮無限創意 , 亂試亂配一通

既然太太們講到用粉葛炆餸真是這麼好味的話

我就決定一試



剛巧蔬菜店有舊細粉葛 , 叫蔬菜店姐姐幫我去皮

回家切成細薄片 , 連同花生 , 腩肉齊齊炆45分鐘

急不及待試試粉葛 , 食落唔錯

以往用粉葛煲湯袁生係唔會食的 , 嫌煲到老晒

但用炆的方法佢又食喎 , 話好味過用芋頭炆

炆好一大煲可以分兩餐

見到腩肉真係流晒口水

究竟我幾時先可以同腩肉呢隻惡魔say goodbye呢 ^^



材料 : 粉葛 (去皮切細薄片) , 花生 , 腩肉 , 蔥 , 八角 , 薑 , 蒜頭 , 辣椒 , 冰糖




花生浸水10分鐘 , 蔥切段 , 薑切片 , 辣椒切粒 , 蒜頭切蓉 , 鑊中加入蔥段 , 薑片 , 酒 , 水煮滾 , 加入腩肉用中火煮10分鐘 , 盛起切件







鑊中加油燒熱 , 將八角 , 蒜蓉 , 辣椒爆香 , 加入腩肉 , 贊少許酒炒至腩肉微黃色







加入粉葛 , 花生 , 冰糖及調味料拌勻 , 再加入3碗水份量用中火煮滾 , 蓋上蓋轉慢火炆45分鐘 , 熄火焗30分鐘即可














材料 
粉葛 (去皮切細薄片) , 花生 , 腩肉2條 , 蔥 , 八角2粒 , 薑 , 蒜頭 , 辣椒1隻 , 冰糖3粒

調味料 
蠔油 , 生抽 , 老抽



做法
1. 花生浸水10分鐘 , 蔥切段 , 薑切片 , 辣椒切粒 , 蒜頭切蓉

2. 鑊中加入蔥段 , 薑片 , 酒 , 水煮滾 

3. 加入腩肉用中火煮10分鐘 , 盛起切件

4. 鑊中加油燒熱 , 將八角 , 蒜蓉 , 辣椒爆香

5. 加入腩肉 , 贊少許酒炒至腩肉微黃色

6. 加入粉葛 , 花生 , 冰糖及調味料拌勻 , 再加入3碗水份量用中火煮滾

7. 蓋上蓋轉慢火炆45分鐘 , 熄火焗30分鐘即可 




件件腩肉都半肥瘦 , 叫我點忍得口唔食佢呢 ^^


32 則留言:

  1. 肥美的腩肉, 望落好好味~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最愛炆腩肉 , 不過經常俾袁生話唔好成日煮 , 皆因佢的角度感覺不健康

      刪除
  2. 用粉葛炆餸未試過,見到腩肉半肥瘦入晒味,我都想食呀

    回覆刪除
  3. 腩肉雖然肥不健康, 但我都好愛食

    回覆刪除
  4. 腩肉真令人又愛又恨

    回覆刪除
  5. 肥美的腩肉,邪惡又誘人~

    回覆刪除
  6. 粉葛伴菜真係第一次聽, 我都鐘意試新鮮野, 不用次次一樣, 有時自己都煮到悶呢. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次可以粉葛當芋頭來炆鴨 , 應該唔錯呢

      刪除
  7. 估唔到你咁鐘意腩肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講唔知 , 其實我好鐘意食肥膩野架 , 不過心臟一向不太好 , 袁生唔俾我食咁多

      刪除
  8. 腩肉好吸引~~不過怕肥唔敢食得多~!

    回覆刪除
  9. 我對腩肉就一般般, 因覺得太肥

    回覆刪除
  10. 我都曾經用粉葛炆豬手,味道都好好架

    回覆刪除
  11. 今晚試咗你教果個“蘿蔔魚鬆”,真係一流,呵呵……希望你能夠繼續分享,呵呵……

    回覆刪除
  12. 袁太,芙芙對於腩肉都係又愛又恨,
    又係成日叫自己唔好食咁多,但一見到時又會俾自己食一啲,
    諗住過下口癮都好呀,跟住就會係咁食,
    粉葛炆肉真係未試過,搵日都試下先。

    回覆刪除
  13. 袁太,呢期 cici食少咗肉,因為之前太過放肆啦,但見到又想食 XXD

    回覆刪除
  14. 今晚根據你既方法整,真係好味到無法形容……!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......