2015年7月5日 星期日

雪菜火鴨絲炆米




炎炎夏日 , 留待廚房的時間簡直想盡量縮短

但唔煮飯又唔得 , 因我唔喜愛出街食

而且太多日唔煮飯麻煩友都會投訴

所以簡簡單單炒碟米粉 , 一人一碟唔晒煩 ......



炒粉麵裡 , 除之前上傳的星洲炒米外

雪菜火鴨絲米都係袁生的最愛

不過他愛炆米也愛窩米喎 , 咁整邊樣好呢

當選擇A還是B好的時候 , 食材已靜悄悄幫我決定了

~哈~ 因為袁太唔記得買雞湯

所以整不到窩米呢 , 咁只好整炆米囉



整炆米的宗旨一定要配料多 , 如果配料過少袁生又會投訴

而且一定要多多銀芽 , 因袁生係一位銀芽怪

對他來說 , 米粉可以少 , 但銀芽一定唔可以少



材料價格便宜已可以炒到一大碟炆米

一定俾茶餐廳的還要經濟及好味呢 ^^



材料 : 雪菜 , 燒鴨 , 銀芽 , 甘旬 , 炒米粉 , 蒜蓉




雪菜浸水30分鐘後切粒 , 銀芽放入加入油及鹽的水中灼3分鐘盛起 , 甘旬去皮切幼條 , 燒鴨去骨後切細條 , 米粉放入滾水中煮至軟身盛起隔去水份備用






燒紅鑊 (不落油) , 加入雪菜粒及少許糖拌勻炒至雪菜乾身盛起 , 所有調味料放入碗內拌勻





 

燒紅鑊 , 爆香蒜蓉後逐一加入甘旬絲 , 燒鴨及雪菜拌勻炒香









再加入調味料 , 米粉及銀芽拌勻 , 快炒至汁料收乾一半 , 最後加入少許老抽拌勻即可












再加入調味料 , 米粉及銀芽拌勻 , 快炒至汁料收乾一半 , 最後加入少許老抽拌勻即可













材料 
雪菜1棵 , 燒鴨1/4隻 , 銀芽$5 , 甘旬1條 , 炒米粉1個 , 蒜蓉

調味料
蠔油 , 生抽 , 鹽 , 糖 , 水



做法
1. 雪菜浸水30分鐘後切粒
 
2. 銀芽放入加入油及鹽的水中灼3分鐘盛起

3. 甘旬去皮切幼條 , 燒鴨去骨後切細條

4. 米粉放入滾水中煮至軟身盛起隔去水份備用

5. 燒紅鑊 (不落油) , 加入雪菜粒及少許糖拌勻炒至雪菜乾身盛起

6. 所有調味料放入碗內拌勻 

7. 燒紅鑊 , 爆香蒜蓉後逐一加入甘旬絲 , 燒鴨及雪菜拌勻炒香 

8. 再加入調味料 , 米粉及銀芽拌勻 , 快炒至汁料收乾一半

9. 最後加入少許老抽拌勻即可




雖然呢個炆米係好好味 , 不過燒鴨都幾毒 , 唔知食完袁生會唔會腳痛 , 而我會唔會腰痛呢 ???


23 則留言:

  1. 食少少鴨應該冇問題,不過那銀芽是水養出來的,你不妨試用白鑊烘.會自動出水,看看這樣效果會不會更好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我下次試下用白鑊烘下 , 看看會唔會好d , 謝謝EE的提點 ^^

      刪除
  2. 雪菜火鴨絲同魚香茄子炆米我都好鐘意食

    回覆刪除
  3. 天氣熱得咁利害,係廚房煮食真係會熱到顛架,炆米簡單方便唔錯

    回覆刪除
  4. 呢個好味道,我係餐廳都成日點來吃

    回覆刪除
  5. 火鴨絲我就鐘意食,但雪菜就唔太食,感覺點浸點洗都好鹹

    回覆刪除
  6. 袁太,cici小時候同親戚飲茶,一定要嗌雪菜火鴨絲窩米餵飽我,咁我就會乖乖坐係度食 ^^

    回覆刪除
  7. 我都好喜歡這個, 夏天熱, 食麵, 米粉最good. ^^

    回覆刪除
  8. 燒鴨都幾毒?我淨知燒鵝咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我自從做完手術 , 食親鴨都腰痛發作架 , 何況我媽媽話燒鴨毒喎

      刪除
  9. 有同感!唔想成日出街食,但有時太熱真係唔想煮~~
    哩個好吸引呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱係廚房煮飯真係好辛苦 , 但有時唔煮又唔得 , 炒粉麵快捷又好味 , 永遠係夏天食譜的座上客

      刪除
  10. 有時外賣我都鐘意叫火鴨絲炆米,加埋辣醬正呀!但點都唔及自己整咁健康好味!^^

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 好耐冇見妳喇 , 自家製一定要足料炮製先唔會俾人投訴架

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......